F.A.Q.


Metalstore F.A.Q.



Over Metalstore

Metalstore is een e-commerce bedrijf dat onderdeel uitmaakt van A-Team Computers. Metalstore is opgezet om te voorzien in de behoefte aan een grote en goed toegankelijke database voor betaalbare muziek en films in digitaal formaat. Naast goedkope collecties op het gebied van muziek en film is er binnen de site ruimte gecreëerd voor een tweedehands CD en DVD afdeling.

Top

Bedrijfstechnische gegevens:

Metalstore wordt beheerd door A-Team Computers
Statutair gevestigd te Amsterdam.
Ingeschreven bij de Kamer van Koophandel te Amsterdam onder dossiernummer 17079962.
BTW-nummer: NL143069755B01

Top

Hoe bestel ik?

Door op het gewenste artikel te klikken plaats u het in uw winkelwagentje. Dit betekent slechts dat u het gekozen artikel meeneemt op uw verdere wandeling door de winkel. U heeft op dit moment dus nog niets gekocht. Als u klaar bent met winkelen kunt u met de artikelen in uw winkelwagentje naar de kassa gaan door te kiezen voor "bestellen".
Op deze pagina vindt u een overzicht van de verschillende betalingsmogelijkheden. Op de volgende pagina ziet u het totaalbedrag inclusief verzenden en dient u uw gegevens in te voeren waar de zending naartoe gezonden moet worden. Hier kunt u zich ook aanmelden voor de nieuwsbrief. Mocht u reeds eerder hebben besteld dan kunt u hier volstaan met het invoeren van uw klantcode. Op de 4e pagina ziet u een overzicht van uw bestelling. Als alles klopt klikt u op "Bestellen" om de bestelling te voltooien.
Belangrijk om te weten: Wanneer u onverhoopt spijt mocht krijgen van uw aankoop, bieden wij u de mogelijkheid binnen 24 uur na bestelling, kosteloos te annuleren.

Top

Wat zijn de verzendkosten?
Zie onze pagina met verzendkosten.

Top

Hoe kan ik Metalstore bereiken?

De meest eenvoudige manier om contact met ons te krijgen is via e-mail. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
Telefonisch zijn wij op werkdagen tussen 10 en 16.30 uur bereikbaar op: 06-55334707
Schriftelijke reacties of retourzendingen kunt u sturen naar:

Metalstore
Johann Siegerstraat 18
1096 BH Amsterdam

Top

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Wij streven ernaar om uw zending zo spoedig mogelijk te versturen. De aanbiedings-CD's en DVD's leveren wij meestal vanuit voorraad en gaan binnen een werkdag nadat uw bestelling binnen is de deur uit.
In de praktijk kunt u uw bestelling (mits deze uit voorraad leverbaar is) dan ook binnen twee a drie werkdagen verwachten. Bestelling door middel van overmaking worden pas verzonden na ontvangst van uw betaling.
De levertijd van DVD's die niet op voorraad zijn varieert vaak van 2 tot 15 werkdagen. Deze tijden zjin echter indicatief! Het kan voorkomen dat bepaalde titels een langere levertijd hebben. Voor deze artikelen geldt dat wanneer wij onverhoopt niet binnen 30 dagen kunnen leveren u, als klant, het recht heeft de overeenkomst te ontbinden. Indien er een artikel onverhoopt niet leverbaar blijkt zullen wij trachten u daar zo spoedig mogelijk van op de hoogte te stellen.

Top

Hoe weet ik of iets verzonden wordt?

Op het moment dat een bestelling bij ons wordt verzonden, sturen wij een email naar u met daarin een overzicht van de artikelen die naar u verzonden zijn. U kunt dan de bestelling de volgende (werk-)dag in huis verwachten. LET OP: U bent zelf verantwoordelijk voor de correctheid van het e-mailadres wat u invult bij uw bestelling. Daar de email met de verzendmelding automatisch wordt aangemaakt kan deze slechts één keer worden verzonden.

Top

Veilig betalen

Bij Metalstore vinden we dat het waarborgen van uw privacy een van de hoogste prioriteiten heeft. (zie ook Hoe zit dat met privacy?). Buiten onze administratie is niemand op de hoogte van uw gegevens. U kunt er op vertrouwen dat uw gegevens bij ons veilig en discreet zullen worden behandeld.

Er zijn diverse betalingsmogelijkheden. Bij de kassa kunt u de voor u gemakkelijkste betalingsoptie aan ons kenbaar maken.

  • Paypal
    U kunt de betaling doen via Paypal. Details staan in de bevestigingsemail die u ontvangt na uw bestelling.
  • iDeal
    Betalen met iDeal gaat het snelst. Voor 15.30 besteld en betaald is meestal nog dezelfde dag verzonden, mits alles op voorraad.

  • Overschrijving
    U maakt het bedrag over en wij versturen de goederen zodra wij de betaling hebben ontvangen. Als u beschikt over een electronisch bankieren programma dan is dit een zeer snelle en goedkope betaalmethode. Voor betalingen vanuit het buitenland heeft u de IBAN en evt. BIC/Swiftcode nodig. Deze vindt u hier.

Top

Verstuurt Metalstore ook naar het buitenland?

Jawel, wij versturen ook zendingen naar het buitenland. Op dit moment versturen wij DVD's alleen binnen Europa, maar op verzoek en tegen extra verzendkosten kunnen wij ook naar andere bestemmingen verzenden.
Let op: zendingen naar België versturen wij één maal per week! Dit om de kosten voor u en voor ons laag te houden. Dit houdt in dat uw bestelling mogelijk een paar dagen vertraging oploopt. Het voordeel voor u is echter de lage verzendkosten.

Top

Hoe kan ik betalen vanuit het buitenland

Voor betalingen vanuit het buitenland kunt u gebruikmaken van de betaalmethode paypal of overmaking. Met de huidige europese wetgeving mogen overboekingen niet meer kosten dan landelijke overboekingen! U heeft daarvoor wel ons IBAN en evt BICcode nodig: IBAN: NL85PSTB0005873595 BIC: PSTBNL21

Top

Wat en hoe kan ik retourneren?

Zoals al genoemd in "Hoe bestel ik?" kan het voorkomen dat u achteraf spijt krijgt van uw aankoop. Om dit te verhinderen (wij zijn niet tevreden met een klant met spijt) bieden wij u een aantal verschillende mogelijkheden.

  • U kunt binnen 24 uur uw opdracht kosteloos annuleren via e-mail. Een eventuele betaling wordt direct ongedaan gemaakt of u krijgt een tegoedbon ter waarde van het overgemaakte bedrag.
  • U kunt uw producten in ongebruikte staat en in originele ongeopende verpakking binnen twee weken na levering aan ons retourneren. Als u iets wilt retourneren, neem dan vooraf contact met ons op dat u iets wilt retourneren!
    Vergeet u echter niet voldoende te frankeren? Niet of onvoldoende gefrankeerde retourzendingen kunnen helaas niet worden geaccepteerd!
Top

Garantiebepaling:

Bij technische gebreken aan het product, die slechts aan het licht komen na opening van de verpakking, geldt uiteraard dat u het product aan ons kunt retourneren. Wij sturen u dan een u een nieuw exemplaar toe. Neemt u, voordat u iets retourneert, eerst contact op met ons!

Top

Hoe zit dat met privacy?

Metalstore is van mening dat privacy van het grootste belang is, zowel in de normale maatschappij als op het internet. Wanneer u een bestelling bij ons plaatst, stelt u ons bepaalde persoonlijke gegevens ter beschikking. Buiten onze administratie zal niemand op de hoogte zijn van uw gegevens. U kunt er op vertrouwen dat uw gegevens bij ons veilig en discreet zullen worden behandeld.
Wij geven uw gegevens niet door aan derden.
Wij sturen u geen ongevraagde e-mail toe.

Top

Wat als een artikel niet meer leverbaar is?

Wij putten uit een beperkt assortiment CD's en DVD's. Het zou kunnen voorkomen dat een bepaald artikel wel in onze catalogus staat, maar niet meer leverbaar blijkt. Helaas kunnen wij daar niets aan doen en er kunnen dan ook geen rechten aan worden ontleend. Indien u het bedrag overgemaakt heeft, storten wij het bedrag terug op uw bank- of girorekening of geven u een tegoedbon ter waarde van het overgemaakte bedrag.
Wij zullen u zo spoedig mogelijk laten weten wanneer een artikel niet meer leverbaar is.

Top

Heeft u een klacht of bent u ontevreden?

Wanneer u ontevreden bent of een klacht heeft laat het ons alstublieft weten. U biedt ons daarmee de kans iets aan uw ontevredenheid te doen. En voor die geboden kans zijn wij u erg dankbaar.

De meest efficiente wijze is een email te sturen naar ons e-mailadres. Wij zullen uw mail beslist met de grootst mogelijke zorg behandelen. U kunt uw klacht ook telefonisch ((+31) 06-55334707 op werkdagen tussen 10.00 en 14.30 uur) aan ons melden.

Top

Kan ik op de hoogte gehouden worden van akties?

Als u wilt dan kunt u zich aanmelden voor onze nieuwsbrief. Wij houden u dan via e-mail op de hoogte van onze aanbiedingen en (aankomende) nieuwe titels. Deze dienst is gratis en vrijblijvend. U kunt zich aanmelden voor de nieuwsbrief op de bestelpagina

Top

Hoe zit het met de BTW?

Alle artikelen die u bij ons koopt zijn inclusief BTW geprijsd. Zo komt u achteraf niet voor verrassingen te staan.
Wij voorzien iedere factuur van een aparte 21% BTW-vermelding.

Top

Waar kan ik de algemene vekoopvoorwaarden vinden?

Op al onze activiteiten zijn de Algemene Verkoopvoorwaarden van toepassing.
De Algemene Verkoopvoorwaarden zijn tevens via Internet te raadplegen, zie: Algemene Verkoopvoorwaarden

Top